گاهی دلگرمی یک دوست آنقدر معجزه میکند
که انگارخدا در زمین کنار توست . . .
گاهی “دوست داشتن” پنهان بماند قشنگ تر است
دوست داشتن را باید کشف کرد ، درک کرد و از آن لذت برد . . .
چه اشتباه بـزرگیست ، تلخ کردن زندگیمان
برای کسی که در دوری ما
شیرین ترین لحظات زندگیش را سپری میکند . . .
زندگی با تو چه کرد ای عاشق شاعر مگر ؟
کان دل پر آرزو از آرزو بیزار شد
پله ها در پیش رویم یک به یک دیوار شد
زیر هر سقفی که رفتم بر سرم آوار شد
و ا ب س ت گ ی
این جمله بی جان روزی هزار بار جانم را میگیرد !
به سلامتی اون کسی که نگفت من با بقیه فرق دارم
ولی ثابت کرد !
هیچکس بعد هیچکس نمرده
ولی …
خیلیا بعد خیلیا ، دیگه زندگی نکردن . . .
آرزو دارم فقط یکبار سرت را روی سینه ام بگذاری
تا تپش نامنظم قلبم را احساس کنی
ولی از این میترسم که قلبم به احترامت بایستد . . .
از تو گفتن سوزش چشم می آورد
و از تو نگفتن تورم گلو
بگویم یا نگویم
چه حیف شد
دیر فهمیدم برای عاشقی
چرب زبانی کافیست..
اشعار عاشقانه و مسیج های قشنگ
برچست ها : اشعار عاشقانه