اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه





کاش پرنده ای پرشکسته میشدم

و در کنج قلبت آشیانه میکردم و همونجا میمردم

تا آنفلانزای مرغی بگیری بمیری بیای پیشم





میخانه اگر ساقی صاحب نظری داشت

کرم خورشید کرمی برای شادابی و طراوت پوست با کرم خورشید پیری را فراموش کنید

میخواری و مستی ره و رسم دگری داشت

پیمانه نمیداد به پیمان شکنان باز

ساقی اگر از حالت مجلس خبری داشت





میدونی اوج رفاقت کجاست ؟

با یاد رفیقی باشی که به یادت نیست

من الان تو اوج رفاقتم .




اس ام اس عاشقانه


برچست ها :